Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.12.2007 17:38 - Ето, че най-накрая съм тук...
Автор: dancho78 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 290 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 01.12.2007 17:39



image
image
Free Comments & Graphics
Ето, че най-накрая съм тук... Стоя на ръба, разперил ръце и усещам как вятърът гали цялото ми тяло. Да, на ръба съм, но не ме е страх, ни най-малко даже... та нали винаги съм искал това - да летя, да летя като птиците, да бъда истински свободен като тях... Толкова е хубаво да стоиш на ръба... Не мислиш за нищо, само се наслаждаваш на гледката, която се разкрива пред очите ти и неволно се усмихваш, да... усмихваш се, защото ти е приятно, защото в този миг се чувстваш щастлив, свободен, себе си..., далеч от всичко и всички... единствено ти и гледката - синьото небе, белите пухкави облаци и някъде там долу - цивилизацията...Чувстваш се някак величествен, защото сега си високо над тази цивилизация, към която така или иначе ти е толкова трудно да се причислиш... От тук всичко изглежда толкова различно, някак малко, нищожно, но същевременно толкова красиво... Колко ли е хубаво да си птица... Дали е като чувството да бъдеш на ръба в очакване да полетиш най-накрая, да се издигнеш високо над всичко, да почувстваш как се рееш из облаците и въздуха, без да мислиш за каквото и да било, просто да се наслаждаваш на усещането. А дали птиците усещат всичко това, дали и те могат да почувстват красотата на полета, на летенето..., дали могат да му се наслядят, така, както аз бих го направил? Защо не мога да бъда птица с човешка душа? Толкова е хубаво да бъдеш на ръба...


Тагове:   най,   накрая,


Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dancho78
Категория: Забавление
Прочетен: 10251
Постинги: 4
Коментари: 0
Гласове: 30
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930