Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.12.2007 17:05 - Наглост....що за дума е това?
Автор: dancho78 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 337 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 01.12.2007 17:39


image
Visit www.hostdrjack.com

image
CLICK HERE!
Злоба...колко често хората я чувстват? Смисъл...къде е той,когато най-много ни трябва,чувстваш че го има,а защо? Нима трябва...?Просто сме приели всичко за логично и взаимно свързано...Какво ни доведе до тази мисъл,да не би да сме се самосъздали,че да знаем. Когато човек създава нещо,то има точно определено предназначение,но когато не сме го направили ние? Когато творението е някак неусъзнато не би трябвало да имаме думата. Аз чувствам,аз мога да почувствам болка и това има смисъл,това е реакция за самозащита на организма, но когато чувствам-когато мразя...защо го правя?Нима това е друга защитна система? Слабост!... Tова ли ме кара да настръхвам, да се плаша или просто факта, че има нещо, което не знам, нещо, което има някакъв скрит смисъл, който никой, никога не е намерил... нещо,което може да е за добро, но може би и за лошо... Наглост? Това ли е думата, с която обозначаваме лошите постъпки. Наглец? Това ли е етикета, който залепяме на всеки човек, който не ни се е понравил с някакво свое действие... Що за живот водим? Кога ще се научим да се самоуважаваме и ценим, кога ще се научим да се усмихваме на съседите си, а не да ги ругаем, кога ще започнем да наричаме колегите си “моят колектив” вместо “купчина глупаци, които не заслужават да са тук, колкото мен” Не мога да ви разбера, когато ми казвате "обичам те"... Що за чувство е това и нима някой знае какво е всъщност?... Някой почувствал нещо, го кръщава, но как другите разбират какво е почувствал той, как те разбират, че чувстват същото, как го кръщават със същото име, щом нямат представа какво е всъщност?... Мога ли да видя аз мравка и да я нарека слон - ДА! Но това не значи, че тя е слон.


Тагове:   наглост,   дума,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dancho78
Категория: Забавление
Прочетен: 10252
Постинги: 4
Коментари: 0
Гласове: 30
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930